سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش کامنت اینستاگرام

4 تکنیک مهم برای افزایش کامنت اینستاگرام

قبل از اینکه بخواهیم به روش افزایش کامنت بپردازیم باید به این نکته توجه کنید که اولویت کامنت و تعاملی که ایجاد میکند بیشتر از تعداد لایک های پست هاست.جدا از تعامل، کامنت یک ابزار مناسب برای جذب مخاطب هدف و راهکاری برای فروش محسوب میشود و اعتبار پیج و پست هایی که کامنت مرتبط و زیاد دارند خیلی بالا است.

1. تکنیک اول تکنیک سوال و جواب است

یکی از راه هایی که میتوانید تعداد کامنتها را افزایش دهید ، پاسخ دادن به کامنت هاست. ولی نه اینکه فقط یک جواب کوتاه و ساده مثل (مرسی، ممنونم، و... ) به مخاطب دهید بلکه سعی کنید در جواب دادن به کامنت ها هم تعامل ایجاد کنید و با سوال پاسخگو باشید تا مخاطب مجدد کامنت شما را ریپلای کند.

این روش هم به افزایش تعداد کامنت کمک میکند و هم بازدهی پست شما بالا میرود.

2. تکنیک دعوت به اقدام

یادتان باشد که دعوت به اقدام و طرح یک سوال در پست ها میتواند مخاطب را مجاب کند تا مشارکت بیشتری مخصوصا در کامنت ها داشته باشد. پس برای call to Action وقت بگذارید و از آن به راحتی عبور نکنید. قرار نیست فقط یک عکس یا ویدئو را پست کنید و منتظر نتیجه خارق العاده ای باشید، بهتر است که برای تولید محتواهاتون دقت بیشتری داشته باشید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

3. تکنیک مسابقه

یکی دیگر از راه های افزایش کامنت ها، طراحی و اجرای مسابقه اینستاگرامی و دعوت از مخاطبین برای تگ کردن دوستانشان در کامنت هاست که البته با توجه به محدودیت های اینستاگرام، نباید به دفعات انجام شود.

با این روش میتوانید از مخاطبین کمک بگیرید و هم تعداد کامنت ها را افزایش دهید و هم جذب فالوور داشته باشید.

4. تکنیک تعامل با پیج همکار

این تکنیک فقط برای حرفه ای ها کاربرد دارد و تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب هدف، بالا بردن تعامل و افزایش فروش دارد.

با پیج های همکار در کامنت ها تعامل برقرار کنید و در Suggestion یا پیشنهاد های اینستاگرام قرار بگیرید تا اگر پیج همکار را فالو کردند بصورت اتوماتیک شما هم به مخاطبین معرفی شوید.

ولی نکته اینجاست که یکسری از کامنت ها را نباید زیر پست پیج همکار بنویسید:

1. زیر پست همکاران ننویسید که ماهم در این زمینه فعالیت داریم بیا و پیج من رو هم ببین

2. کامنت توهین آمیز یا تمسخر آمیز

3. کپی کردن یک کامنت تکراری زیر پست های مختلف