سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روش تبلیغات اینستاگرام دکوراسیون

بهترین روش تبلیغات اینستاگرام دکوراسیون

توسط سیستم روبوکلیک با چند کلیک ساده بصورت هدفمند صفحه دکوراسیون شما معرفی و تبلیغ میشود.

ابتدا در وب سایت روبوکلیک ثبت نام کنید بعد از ثبت نام پیج اینستاگرام خود را پنل وب سایت اضافه کنید سیستم اتومات برای شما تست رایگان نیز فعال میکند، در سه مرحله ساده همه این امکانات هدفمند سازی فراهم میشود مراحل بصورت مختصر در متن زیر توضیح داده شده است:

فرض کنید محل کسب و کار شما در منطقه  جردن تهران است و میخواهیم مخاطبین این منطقه در اینستاگرام هدف بدیم تا صفحه شما هدفمند معرفی شود :

هشتگ ها:  اگر منطقه ای مد نظرتون است هشتگ بصورت منطقه وارد کنید مانند: جردن در غیر صورت کل تهران مانند: تهران ، tehran

نکته: (هشتگ هایی انتخاب کنید که اشتراک گذاری بالایی دارند) در نهایت بخش پایین آن گزینه افزودن بزنید تا هشتگ اضافه شود 

 

موقعیت: در این بخش موقعیت کلمه "جردن" تایپ کنید  و موقعیت های پیدا شده را انتخاب و سپس اضافه کنید.

نام کاربری: در این بخش ایدی پیج های رقبا و  هدفتون و همچنین پیج های با فالوور فعال تهران هدف بدید در ضمن در این بخش با سرچ کلمه دکوراسیون سیستم پیج های فعال دکوراسیون را برای شما پیدا میکند.

حالا در این سه حالت شما سیستم روبوکلیک را هدفمند کردید که هم از طریق موقعیت، هشتگ و پیج ها هدفمند معرفی شوید و افزایش فالوور واقعی جذب کنید به همین سادگی، در ضمن اگر خواستید خیلی تخصصی تنظیمات اعمال شود میتوانید با کارشناسان سایت در تماس باشید.

برای مشاهده عملکرد ها و قابلیت ها، ابتدا صفحه ربات اینستاگرام روبوکلیک را مشاهده و سپس ثبت نام نمایید.

تبلیغات هدفمند دکوراسیون تهران

سیستم هوشمند روبوکلیک با ربات اپلیکیشن خود پیج اینستاگرام شما را به هدف های تعیین شده  با روش فالو، لایک، کامنت و دایرکت و... معرفی میکند و هم باعث دیده شدن شما بصورت هدفمند میشود و هم اینکه شما فالوور واقعی هدفمند جذب کرده اید.

برای راهنمایی بیشتر و توضیحات کامل تر میتوانید با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

0919-898-0023


افزایش فروش اینستاگرام

افزایش فروش در اینستاگرام دغه دغه هر کسب و کاری میباشد، و برای اینکه دیگر در دنیا بزرگ وب به دنبال انواع روش ها نباشید این مقاله را ایجاد کردیم که به کسب و کارتان کمک کند.

راه اندازی پیج اینستاگرام

ابتدا صفحه اینستاگرام خود را راه اندازی نمایید، سعی کنید اسم کوتاه و آسان برای صفحه خود انتخاب کنید، سپس عکس پروفایل جذاب متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید، در بیو پیج ادرس و توضیحات مختصر از کسب و کارتان به همراه شماره تماس و سپس اگر وب سایت دارید ادرس سایت نیز معرفی نمایید.

موارد اعلام شده به بهترین شکل ممکن انجام دهید، سپس باید صفحه اینستاگرامتان را بیزینس (تجاری) کنید. تا گزارش از بازدید و تعامل کاربران با صفحه خود داشته باشید.

تولید محتوا مرتبط با کسب و کار

از محصولات خود عکس بگیرید و ویرایش کنید، سعی کنید کاور مناسب برای پست ها طراحی کنید، اگر نیاز به طراحی محتوا داشتید میتونید با کارشناس سایت در تماس باشید. تولید محتوا پیج بسیار با اهمیت میباشد و حتما به آن توجه فرمایید.

لایو گرفتن از محصولات

از قابلیت لایو اینستاگرام استفاده کنید و محصولات خود را در لایو معرفی کنید و اگر بازدید کننده لایو کمی دارید میتونید از سایت بیجی وب برای افزایش بازدید لایو استفاده کنید.

استوری گذاری مستمر

از تمامی قابلیت های استوری استفاده کنید و روزانه محصولات و مطالب مفید در استوری خود قرار دهید، و اگر وب سایت دارید خرید محصولات را به سایت لینک کنید.

امنیت پیج اینستاگرام

زمانی که برای یک صفحه هزینه و زمان زیادی صرف میکنید پس بهتر است امنیت آن را نیز بالا ببرید برای بالا رفتن امنیت صفحه اینستاگرامتان در پسورد صفحه خود از علائم، حروف و اعداد استفاده کنید و حتما در دفترچه یاداشت کنید.

بعد رعایت کردن موارد بالا سپس به مرحله فروش و معرفی صفحه اینستاگرامتان میرسیم.

اولین کلمه ای که به ذهنتان خواهد رسید افزایش فالوور میباشد، اما اگر افزایش فالوور را به درستی انجام ندهید به چه مشکلاتی مواجه خواهید شد! 

افزایش فالوور

خیلی از سایت ها در زمینه افزایش فالوور فعالیت میکنند اما مهترین بخش این کار کیفیت و نوع فالوور ها میباشد که به دوسته تقسیم میشوند:

فالوور فیک و فالوور واقعی و هدفمند

همه سایت ها ادعا میکنند فالوور های  آنان  کاملا واقعی و فعال هستند اما با توجه به تجربه 6 سال ما باید واقعیت را قبول کنیم که اینطور نمیباشد تنها سیستمی که میتوانید فالوور واقعی و فعال جذب کند ربات اینستاگرام میباشد. اگر کمی توجه کنید متوجه خواهید شد که چطور با خرید فالوور مثلا 1 کا یا 10 کا فالوور هایتان افزایش پیدا میکند پس مشخص است هیچ تبلیغاتی با این سرعت فالوور واقعی جذب نخواهد کرد. 

برای خرید فالوور میتوانید از کارشناس سایت بیجی وب مشاوره دریافت کنید که بالا 5 سال در این زمینه فعالیت دارند. اگر خرید فالوور اصولی انجام شود و بصورت محدود مشکلی ایجاد نخواهد کرد البته باید اصولی انجام دهید و بعد خرید فالوور حتما فالوور واقعی سریعا جذب صفحه تان شود در غیر صورت این کار به ضرر پیجتان میشود. معمولا خرید فالوور به پیج ها نو و تازه ساخت پیشنهاد میشود.

معرفی ربات اینستاگرام

اگر در مورد ربات ها سرچ کنید با سایت های زیادی مواجه خواهید شد سایت هایی که چند سال است که غیر فعال هستند و با دریافت هزینه اندک کاربران وسوسه به خرید میکنند و بعد استفاده کاربر متوجه عدم کار کرد و یا بلاکی خواهد شد و در صورت درخواست عودت وجه هیچ پاسخی دریافت نخواهند کرد.

با توجه به الگوریتم اینستاگرام تنها رباتی که در حال حاضر کاملا هوشمند و بدون نیاز به پسورد در ایران فعال است ربات اینستاگرام روبوکلیک میباشد که با روش عملکرد انسان نما در  اسکرین گوشیتان روی صفحه اینستاگرام شما روزانه بصورت هدفمند و واقعی صفحه اینستاگرامتان را معرفی میکند.

نحوه معرفی شدنتان با انجام فعالیت فالو، لایک،کامنت ،دایرکت و لایک کامنت و هر فعالیت که بتوانید در اینستاگرام بصورت دستی انجام دهید این سیستم میتواند بدون آنکه شما را درگیر انجام این عملیات ها کند اتومات فعالیت ها را انجام دهد.تمامی فعالیت ها از گوشی شما و کاملا انسان نما اجرا میشود مانند این است که خودتان در حال انجام فعالیت در اینستاگرام موبایلتان هستید در صورت که خود اپلیکیشن سایت روبوکلیک این اقدامات را انجام میدهد و همچنین سیستم دارای پنل کاربری و گزارش میباشد.

هزینه های ربات بصورت روزانه و ماهانه میباشد و نسبت به سایر روش های تبلیغات بسیار کم میباشد برای استفاده از ربات اینستاگرام روبوکلیک برای اولین ثبت پیجتان تست رایگان اتومات فعال میگردد.

سخن آخر

ما تمامی روش های روز دنیا تست کردیم و به این نتیجه رسیدم بهترین روش افزایش فروش کسب و کار در اینستاگرام  ربات اینستاگرام میباشد. 


ربات اپلیکیشن اینستاگرام

ربات اپلیکیشن اینستاگرام

در سال 1400 مهندسین روبوکلیک توانستند سیستم جدیدی ابداع کنند که تمامی محدودیت های موجود را بطور کامل رفع کند، سیستم ربات اپلیکیشن اینستاگرام روبوکلیک کاملا طبیعی و بدون نیاز به پسورد اینستاگرام فعالیت میکند. در حال حاضر روبوکلیک تنها سایتی است که این تکنلوژی منحصر به فرد را راه اندازی کرده است و  به لطف شما همراهان گرامی همواره با آپدیت های جدید سیستم خود را بروز و هدفمند تر خواهیم کرد.

عملکرد و فعالیت 

ربات اینستاگرام با روش فالو، لایک، کامنت ، دایرکت روزانه بصورت هدفمند از طریق هشتگ ها ،موقعیت ها و پیج های هدفتون صفحه شما را روزانه معرفی میکند و همچینین قابلیت آنفالو نیز دارد.

ربات اپلیکیشن اینستاگرام

امنیت بالا

در ربات اپلیکیشن اندروید روبوکلیک بدون نیاز به پسورد میتوانید از خدمات ربات استفاده کنید کافیست بعد انجام تنظیمات در سایت، اپلیکیشین در گوشی اندروید 7 به بالا نصب و اجرا نمایید تا فعالیت آن شروع گردد.

مزایای و بازخورد

انجام دادن فعالیت دستی بصورت هدفمند و روزانه کاری چالش برانگیز است، اما با ربات ما بصورت هدفمند معرفی میشوید، و سبب افزایش فالوور واقعی و جذب مشتری برای کسب و کارتان میشود، رشد و بازدید صفحه شما به مرور افزایش پیدا میکند و کاربران هدفتان به اختیار صفحه شما را فالو میکنند.

همچنین دارای پنل مدیریت برای تنظیمات و نحوه عملکرد ربات، سیستم آنلایز و نمایش میزان فعالیت ربات در هدف های انجام شده.

عملکرد و فعالیت ربات اینستاگرام

بهترین روش جذب مشتری و افزایش فالوور واقعی

در چند سال اخیر ربات اینستاگرام روبوکلیک با شایستگی تمام توانسته پیج هایی را بالا 100k  فالوور واقعی برساند و تنها روش حال حاضر موجود دنیا برای توسعه و ارتقا صفحه اینستاگرام همین روش میباشد.

2 روز تست رایگان

بعد از ثبت نام در سایت سیستم 2 روز تست رایگان بصورت اتومات فعال میکند تا کاربران سایت بتوانند نحوه عملکرد و بازدهی سیستم را مشاهده نمایند.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان سایت در تماس باشید

0919-898-0023ربات اپلیکیشن اینستاگرام در سال 1400 مهندسین روبوکلیک توانستند سیستم جدیدی ابداع کنند که تمامی محدودیت های موجود را بطور کامل رفع کند، سیستم ربات اپلیکیشن اینستاگرام روبوکلیک کاملا طبیعی و بدون نیاز به پسورد اینستاگرام فعالیت میکند. در حال حاضر روبوکلیک تنها سایتی است که این تکنلوژی منحصر به فرد را راه اندازی کرده است و به لطف شما همراهان گرامی همواره با آپدیت های جدید سیستم خود را بروز و هدفمند تر خواهیم کرد. عملکرد و فعالیت ربات اینستاگرام با روش فالو، لایک، کامنت ، دایرکت روزانه بصورت هدفمند از طریق هشتگ ها ،موقعیت ها و پیج های هدفتون صفحه شما را روزانه معرفی میکند و همچینین قابلیت آنفالو نیز دارد. ربات اپلیکیشن اینستاگرام امنیت بالا در ربات اپلیکیشن اندروید روبوکلیک بدون نیاز به پسورد میتوانید از خدمات ربات استفاده کنید کافیست بعد انجام تنظیمات در سایت، اپلیکیشین در گوشی اندروید 7 به بالا نصب و اجرا نمایید تا فعالیت آن شروع گردد. مزایای و بازخورد انجام دادن فعالیت دستی بصورت هدفمند و روزانه کاری چالش برانگیز است، اما با ربات ما بصورت هدفمند معرفی میشوید، و سبب افزایش فالوور واقعی و جذب مشتری برای کسب و کارتان میشود، رشد و بازدید صفحه شما به مرور افزایش پیدا میکند و کاربران هدفتان به اختیار صفحه شما را فالو میکنند. همچنین دارای پنل مدیریت برای تنظیمات و نحوه عملکرد ربات، سیستم آنلایز و نمایش میزان فعالیت ربات در هدف های انجام شده. عملکرد و فعالیت ربات اینستاگرام بهترین روش جذب مشتری و افزایش فالوور واقعی در چند سال اخیر ربات اینستاگرام روبوکلیک با شایستگی تمام توانسته پیج هایی را بالا 100k فالوور واقعی برساند و تنها روش حال حاضر موجود دنیا برای توسعه و ارتقا صفحه اینستاگرام همین روش میباشد. 2 روز تست رایگان بعد از ثبت نام در سایت سیستم 2 روز تست رایگان بصورت اتومات فعال میکند تا کاربران سایت بتوانند نحوه عملکرد و بازدهی سیستم را مشاهده نمایند. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر میتوانید با کارشناسان سایت در تماس باشید 0919-898-0023

 


ربات اپلیکیشن اندروید

 

 

سلام خدمت همراهان وفادار روبوکلیک?

ما می خواهیم شما را به استفاده از  ربات اپلیکیشن اندروید اینستاگرام بصورت آزمایشی دعوت کنیم!

این اولین نسخه اپلیکیشن ما است ، بنابراین همه چیز به زودی تغییر خواهد کرد. با دریافت انتقادات و پیشنهادات ، گزارش اشکالات ، ایده ها ، و... برای ما بسیار مهم است.

از تست رایگان استفاده نمایید و فالوور هدفمند ارگانیک جذب کنید!

تیم روبوکلیک


تاپ شدن در لایو اینستاگرام

استوری لایو اینستاگرام چیست؟

استوری لایو اینستاگرام  یک ویدیو تصویری زنده است که میتوانید آن  ویدیو بین طرفداران پیج اینستاگرامتون در لحظه به اشتراکت بگذارید و زمانی که لایو اینستاگرام میگذارید پیغامی برای مخاطبین شما ارسال میشود که آنها متوجه لایو گذاشتن شما شوند. این قابلیت بهترین حالت برای برقرای شما با طرفدارن خود بصورت زنده میباشد. در ضمن برای استوری لایو باید از اینترنت با سرعت خوبی بر خوردار باشید تا لایو شما بدون مشکل فعال شود.

چطوری استوری لایو اینستاگرام بگذاریم؟

به صفحه خانه اینستاگرامتون رفته و روی آیکون شکل دوربین عکاسی که در تصویر زیر مشخص کردیم کلیک کنید

حالا  گزینه LIVE انتخاب کنید و روی  Start Live Video کلیک کنید  تا استوری لایو شما فعال شود

همانطوری که گفتیم نیازی نیست که دوستانتان را در جریان بگذارید، اینستاگرام بطور اتوماتیک پیامی را به فالورها یا همان دنبال‌کنندگان شما ارسال خواهد کرد و آن‌ها می‌توانند به استوری شما ملحق شوند. با فشردن گزینه End می‌توانید استوری را پایان دهید و یا با فشردن دکمه دو پیکان بین دوربین‌های جلو و عقب سوییچ کنید.و با گزینه دو شکلک هم میتوانید لایک اشتراکی بین کاربران داشته باشید

چگونه کامنت‌ها را در استوری لایو اینستاگرام غیرفعال کنیم؟

زمانی که در حال  استوری لایو اینستاگرام هستید روی سه نقطه پایین صفحه کلیک کرده و Turn Off Commenting را انتخاب کنید.

تاپ شدن در لایو اینستاگرام

تیم روبوکلیک در هر زمانی که بخواهید میتواند شما را به صفحه تاپ لایو اینستاگرام برساند برای استفاده از خدمات تاپ لایو اینستاگرام به سایت زیر مراجعه کنید

http://bigiweb.ir/

از صبر وشکیبایی شما کاربران گرامی تشکر میکنم